img-block

Det krävs ett starkt varumärke, hur ska företaget uppfattas och positionera sig framåt?

av Mattias 07 sep, 2023

Rubino Rekrytering arbetar för att växa. Företaget har fått ny VD i Hanne Rubino och har anställt Karin Åkerlund som nyrekryterare. Det krävs ett starkt varumärke, hur ska företaget uppfattas och positionera sig framåt? För att reflektera och fatta beslut kring det arbetar de med LOTS®. Ett starkt varumärke ägs av kunderna, så LOTS®-filosofin med ett starkt utifrån-in och inifrån-perspektiv är utmärkt för processer som denna. Lotscoach® var Tommy Lindgren. Monica Holmvik Persdotter, som till vardags arbetar som Global Director Arla varumärke, Arla Foods, är certifierad Lotscoach®, men denna dag hjälpte hon Rubino Rekrytering med reflektioner och ett klokt perspektiv på omvärlden.

 

https://www.linkedin.com/company/rubino-rekrytering/

Nästa >
 

Filmtips

Mindre stress ger utrymme för reflektion

Michel Schutzbach, Vice President Europe, Scandic Hotels, talar om hotellindustrins utmaningar samt …


LOTS® för självförtroende

Grunden för Patrik Falks företag Fenrir är mening, glädje och ekonomisk framgång. Han vill framför a…


Hej då till stagnation

Att hitta tryggheten i förändringen kan låta enkelt, men när vi möter förändringar fastnar många i b…