img-block

Det krävs ett starkt varumärke, hur ska företaget uppfattas och positionera sig framåt?

av Mattias 07 sep, 2023

Rubino Rekrytering arbetar för att växa. Företaget har fått ny VD i Hanne Rubino och har anställt Karin Åkerlund som nyrekryterare. Det krävs ett starkt varumärke, hur ska företaget uppfattas och positionera sig framåt? För att reflektera och fatta beslut kring det arbetar de med LOTS®. Ett starkt varumärke ägs av kunderna, så LOTS®-filosofin med ett starkt utifrån-in och inifrån-perspektiv är utmärkt för processer som denna. Lotscoach® var Tommy Lindgren. Monica Holmvik Persdotter, som till vardags arbetar som Global Director Arla varumärke, Arla Foods, är certifierad Lotscoach®, men denna dag hjälpte hon Rubino Rekrytering med reflektioner och ett klokt perspektiv på omvärlden.

 

https://www.linkedin.com/company/rubino-rekrytering/

< Föregående Nästa >
 

Filmtips

Lotscoach® – Ett program som utmanar ditt sätt att tänka

”Det här är början av en lång och spännande resa, säger Karin Hjalmewik efter de första fem dagarna …


En plan och ett gemensamt språk

Dustin vill att deras kunder ska kunna fokusera på sina det de gör. IT ska vara något som helt enkel…


Vikten av att leva här och nu

Joseph Thampans karriär började i ett hotellkök och nu är han General Manager of Manufacture and Tra…