img-block

Det krävs ett starkt varumärke, hur ska företaget uppfattas och positionera sig framåt?

av Mattias 07 sep, 2023

Rubino Rekrytering arbetar för att växa. Företaget har fått ny VD i Hanne Rubino och har anställt Karin Åkerlund som nyrekryterare. Det krävs ett starkt varumärke, hur ska företaget uppfattas och positionera sig framåt? För att reflektera och fatta beslut kring det arbetar de med LOTS®. Ett starkt varumärke ägs av kunderna, så LOTS®-filosofin med ett starkt utifrån-in och inifrån-perspektiv är utmärkt för processer som denna. Lotscoach® var Tommy Lindgren. Monica Holmvik Persdotter, som till vardags arbetar som Global Director Arla varumärke, Arla Foods, är certifierad Lotscoach®, men denna dag hjälpte hon Rubino Rekrytering med reflektioner och ett klokt perspektiv på omvärlden.

 

https://www.linkedin.com/company/rubino-rekrytering/

< Föregående Nästa >
 

Filmtips

Självförtroende med LOTS®

Viktor Jalkler började jobba för sin morbror företag Great Earth efter gymnasiet. Idag är Viktor 33 …


Att våga vara mer Utifrån-in

Anders Bergquist, Lotscoach® och Head of Business Strategy, Econova, pratar om vikten av att tal…


Mindre stress ger utrymme för reflektion

Michel Schutzbach, Vice President Europe, Scandic Hotels, talar om hotellindustrins utmaningar samt …